Наші досягнення

2024 рік – Диплом за презентацію досягнень, активну участь і значний внесок у розвиток сфери

освіти й науки України (Національна академія педагогічних наук України, ДНУ «Інститут

модернізації змісту освіти»)

Зміст конкурсної роботи

І. Стратегія закладу освіти щодо утвердження української національної та громадянської ідентичності здобувачів освіти на основі виховних констант 

ІІ. Робота педагогічного колективу у процесі впровадження стратегії з утвердження української національної та громадянської ідентичності шляхом використання виховних констант

 

Додаток 1 Самоосвітня діяльність учителів. Способи реалізації діяльності

Додаток 2 Модель стратегії Криворізької гімназії №8

Додаток 3 Методичні моделі національно-патріотичного виховання «Виховати особистість» КГ №8

Додаток 4 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу

Додаток 5 Програма спільної діяльності освітнього центру благодійного фонду «ПОСМІШКА ЮА» та Криворізької гімназії №8

Додаток 6 Виховні константи утвердження української національної та громадянської ідентичності в освітньому процесі 5-9 класів

Додаток 7 Дослідження «Виховний потенціал освітніх програм та підручників для початкової школи щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України»

Додаток 8 Навчально-методичний посібник «Збірник задач з математики національно-патріотичного спрямування на засадах інтегративного і компетентнісного підходів навчання математики здобувачів освіти 1-4 класів закладів загальної середньої освіти НУШ»

Додаток 9 Проєкт «Українська мова – мова героїв»

Додаток 10 Проєкт «День вишиванки – свято, що єднає українців крізь простір і час»

Додаток 11 Інтеграція медіаграмотності в освітній процес як інформаційний фактор національно-патріотичного виховання

Додаток 12 Проєкт «Виховання екологічної свідомості учнів як один із напрямів національно-патріотичного виховання» в початковій школі.

Додаток 13 Системні заходи з екологічного виховання в середній школі

Додаток 14 Проєкт «Вчимося захищати, захищатись і перемагати, брати відповідальність за себе і тих, хто поряд»

Додаток 15 Профорієнтаційна національно-патріотична діяльність у межах роботи гімназійного лідерського клубу «Компетентнісні, кмітливі і креативні»

Додаток 16 Випускники, батьки здобувачів освіти – гордість закладу, наші захисники

Додаток 17 Організація роботи з батьками щодо національно-патріотичного виховання шляхом реалізації проєкту «Ми і громада» Програми розвитку гімназії.

Додаток 18 Рій «Вільні духом»: участь у Всеукраїнській дитячо-юна

цькій військово-патріотичній грі «Сокіл» («Джура»)»

Додаток 19 Положення про конкурс відеороликів і соціальної реклами «Україна – це ми!»

Додаток 20 Учнівське самоврядування як засіб реалізації творчої особистості, майбутнього громадянина України

Додаток 21 Волонтерське об’єднання «Вільні духом». Волонтерська діяльність Криворізької гімназії №8

Додаток 22 Соціальна взаємодія гімназії з КЗ «Криворізький соціальний гуртожиток» ДОР» як умова формування та розвитку громадянських компетентностей здобувачів освіти, їхньої соціалізації 

2021 рік – Диплом за активне впровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес (Національна академія педагогічних наук України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)

2021 рік – Диплом, золота медаль за перемогу в номінації «Інноваційна педагогічна діяльність в умовах цифровізації освіти» (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2020 рік – Диплом за активну участь у презентації досягнень із модернізації національної освіти, срібна медаль за перемогу в номінації «Упровадження внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності і якості освіти у закладі загальної середньої освіти» (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»)

2019 рік – Диплом за презентацію освітніх інновацій і активну участь у розбудові національної освіти (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2019 рік – Диплом за активну участь у реформуванні національної системи освіти (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2019 рік – Диплом, срібна медаль за перемогу в номінації «Соціалізація особистості в умовах сучасних викликів» (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2018 рік – Диплом за активну участь і презентацію інноваційних технологій навчання (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2018 рік – Диплом, золота медаль за перемогу в номінації «Інноваційне освітнє середовище: нові виклики та сучасні рішення» (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2018 рік – Диплом за презентацію досягнень і інноваційних пошуків у реформуванні національної сфери освіти та науки (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2017 рік – Диплом за активну інноваційну діяльність у підвищенні якості навчально-виховного процесу (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2017 рік – Диплом, золота медаль за перемогу в номінації «Інновації в підготовці та перепідготовці педагогічних кадрів і їх адаптації до нових вимог Нової української школи» (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2017 рік – Диплом за активну участь у створенні сучасної якісної системи національної освіти (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2016 рік – Диплом за активну участь в інноваційній освітній діяльності (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2016 рік – Диплом, медаль (Лауреат конкурсу І ступеня) за перемогу в номінації «Інноваційні підходи до впровадження медіаосвітніх технологій для підвищення якості освітньої діяльності» (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України)

2015 рік – Диплом за активне впровадження інноваційних технологій у процес навчання і виховання (Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти)