Реалізація стратегії партнерства з метою соціалізації особистості

З досвіду роботи Криворізької гімназії №8 «Від стратегії партнерства до соціалізації особистості: виклик сьогодення»

ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ КЗШ І-ІІІ ст. №8

Модель і програма соціального партнерства КЗШ І-ІІІ ст. №8

Підвищення вчителями фахового рівня з метою оптимізації освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння нової інформації

Взаємодія закладу та громадських організацій: суспільно значущі справи

Партнерство з міськими й районними службами правового та соціального захисту: програма «Діємо разом!»

Співпраця шкільного туристсько-краєзнавчого гуртка «Від вершини – до вершини» з профільними організаціями

Робота вчителів щодо успішної соціалізації учнів перших класів в умовах НУШ

Освітнє середовище як фактор соціалізації дітей з особливими потребами

Соціалізація учнів в системі корекційно-логопедичної роботи

Організаційний і методичний аспект діяльності клубу вчителів-методистів «Професіонал»

Взаємодія шкільних методичних комісій учителів із закладами вищої освіти

Діяльність інтелектуального клубу «Первоцвіт» як засіб сприяння набуттю досвіду учнями щодо соціальної взаємодії

Діяльність євроклубу «12 зірок+8» як спосіб формування соціалізованої особистості

Онлайн-спільноти та співпраця з ними

Клуб професійного самовизначення школярів «Крок у майбутнє» як система організаційно-педагогічного супроводу профорієнтаційної роботи

Соціальний проект волонтерського спрямування «Людина – людині»

Співпраця школи й сім’ї як фактор соціалізації учнів: батьківські клуби

Висвітлення питання щодо застосування різноманітних форм і методів з метою соціалізації учнів на шпальтах друкованих видань