Реалізація стратегії партнерства з метою соціалізації особистості
З досвіду роботи Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 «Від стратегії партнерства до соціалізації особистості: виклик сьогодення»


ДЕМОКРАТИЗАЦІЯ ВНУТРІШНЬОГО УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ КЗШ І-ІІІ ст. №8
Модель і програма соціального партнерства КЗШ І-ІІІ ст. №8



Підвищення вчителями фахового рівня з метою оптимізації освітнього процесу за допомогою мнемотехніки як сучасної технології ефективного засвоєння нової інформації

Взаємодія закладу та громадських організацій: суспільно значущі справи

Партнерство з міськими й районними службами правового та соціального захисту: програма «Діємо разом!»

Співпраця шкільного туристсько-краєзнавчого гуртка «Від вершини – до вершини» з профільними організаціями


Робота вчителів щодо успішної соціалізації учнів перших класів в умовах НУШ

Освітнє середовище як фактор соціалізації дітей з особливими потребами


Соціалізація учнів в системі корекційно-логопедичної роботи

Організаційний і методичний аспект діяльності клубу вчителів-методистів «Професіонал»

Взаємодія шкільних методичних комісій учителів із закладами вищої освіти


Діяльність інтелектуального клубу «Первоцвіт» як засіб сприяння набуттю досвіду учнями щодо соціальної взаємодії


Діяльність євроклубу «12 зірок+8» як спосіб формування соціалізованої особистості


Онлайн-спільноти та співпраця з ними

Клуб професійного самовизначення школярів «Крок у майбутнє» як система організаційно-педагогічного супроводу профорієнтаційної роботи

Соціальний проект волонтерського спрямування «Людина – людині»



Співпраця школи й сім’ї як фактор соціалізації учнів: батьківські клуби




Висвітлення питання щодо застосування різноманітних форм і методів з метою соціалізації учнів на шпальтах друкованих видань
